Opublikowano Dodaj komentarz

Znakowanie produktu.

Stworzyłaś już swój produkt, jesteś z niego bardzo zadowolona, jednak co zrobić, aby Klienci kojarzyli go właśnie z Tobą? Aby identyfikowali Twoją markę? Odpowiedź jest prosta – produkt ten należy odpowiednio oznaczyć!

Właśnie w tym celu ktoś dawno temu wymyślił nasze ukochane METKI.

Być może większość kupujących nie zwraca uwagi na metkę produktu, jednak dla nas jest ona wyjątkowo istotna. Wiemy, że dla Ciebie też będzie, o ile już nie jest, kiedy dowiesz się jak duże ma znaczenie i jakie daje możliwości. ☺

Zacznijmy od tego, że do oznaczenia naszego produktu mamy tak naprawdę dwie najskuteczniejsze opcje – możemy wszyć lub naszyć  metkę oraz doczepić do niej etykietę papierową, której znaczenia też nie należy umniejszać.

Metka materiałowa po pierwsze informuje, że dany produkt wyszedł właśnie spod Twojej ręki, że to właśnie Twoja marka „wydała go na świat”. To jest bardzo ważne, ponieważ szkoda byłoby, gdyby tak wartościowe artukuły błąkały się biedne po rynku, w dodatku niepodpisane, niczyje – tak przecież nie jest, zatem wrzuć na metkę swoje logo. ☺

Kolejną ważną funkcją metki jest przekazanie odpowiednich zaleceń prania, prasowania, ogólnego dbania o produkt. O tym, jak ważna jest prawidłowa konserwacja produktu chyba nie musimy przekonywać. Czasami po praniu orientujemy się, że ulubiona bluzka skurczyła się lub straciła swój oryginalny kolor. Aby tego uniknąć, zawsze sprawdzaj informacje na metce, ale też informuj o tak istotnych kwestiach swoich Klientów –  na pewno zalezy Ci, aby Twój produkt służył im jak najdłużej.

Te same informacje możesz przekazać klientom, przywieszając do produktu etykietkę papierową (za pomocą sznureczka, tasiemki, czy żyłki).

Wszystko zależy od Ciebie, być może nie chcesz zamieszczać takiej informacji na metce wszytej w produkt, skorzystaj zatem z wersji papierowej.

Etykieta papierowa może być totalnie spersonalizowana według Twojego zamysłu.

Możemy nadać jej kształt kwadratu, prostokąta, koła, ale nawet motyla! Niemożliwe nie istnieje. Poza samym kształtem, mamy kilka rodzajów papieru do wyboru – wszystko po to, by etykieta była spójna z całą Twoją komunikacją, aby pasowała do metek, opakowań, czy innych dodatków, którymi rozpieszczasz Klientów.

Poza funkcją informacyjną, czy też wizerunkową, etykieta pełni fukcję komunikacyjną! Tak, to nie pomyłka! Dzięki niej masz możliwość przekazania Klientowi tego, co tylko chcesz, choć najlepiej wykorzystać tę formę do podziękowań za. Jest to bardzo popularna forma łączności pomiędzy Tobą, a odbiorcą Twoich dzieł. Wdzięczność jest bardzo ważna i najczęściej zostaje doceniona.

Jak jeszcze możesz oznaczyć produkt? Weźmy pod lupę kwestię rozmiaru, na przykład ubranka – jeśli nie chcesz produkować całej partii metek dla kilku sztuk rozmiarówki, dodaj na swojej etykiecie miejsce, aby ten rozmiar wpisać lub zaznaczyć – genialne, prawda?

Dodatkowo etykieta papierowa świetnie sprawdzi się jako nośnik reklamy – już samo logo zamieszczone na niej zapewnia Ci większą rozpoznawalność. Klient będzie mieć poczucie, że Twój produkt jest bardziej dopracowany. Dodaj na odwrocie etykiety odnośnik do Twojej strony na Facebook’u,  adres sklepu internetowego, czy strony www – przyniesie Ci to same plusy!

Masz pytania? Pamiętaj jesteśmy do dyspozycji na naszym FB firmowym https://www.facebook.com/HUUFT.official/ albo przez biuro@huuft.com

Opublikowano Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *