Opublikowano:

Logo – po co Ci to ?

Jednym z aspektów tworzenia marki jest zaprojektowanie graficznej wizualizacji. Jest to bardzo ważny element, gdyż nadaje wyjątkowości Twojej firmie. Pozytywne skojarzenia z nią wpływają na chęć skorzystania z Twoich usług. Ważne, by w Twojej okolicy nie było podobnych logo w użyciu, czy podobnie brzmiących nazw.

Właściwie… czym jest to całe logo?

LOGO składa się z sygnetu i logotypu. Sygnet to obraz, symbol który ustalisz, a logotyp pełni funkcję informacyjnego tekstu. Te dwa składniki mogą występować zarówno w parze, jak i osobno. W zależności od wielkości produktu i dostępnego miejsca, to Ty decydujesz, co pojawi się w Twoim logo.

Zaplanuj co ma być zawarte w sygnecie. Konkretna grafika, która będzie utożsamiana z Twoimi usługami. Zamieść tutaj coś, co będzie budziło pozytywne wrażenia. Może to być innowacyjny sposób rysunku, nieznane połączenie elementów geometrycznych, czy coś w stu procentach stworzonego przez Twoją wyobraźnię.

Jeżeli opracowałeśm choćby wstępnie, jak ma to wyglądać u Ciebie – odezwij się do naszej agencji kreatywnej HUUFT, a my przerysujemy Twój pomysł, dobierzemy kolory, pomożemy ustalić szczegóły grafiki. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu – daj nam znać! Zadamy Ci kilka pytań i będziemy dla Ciebie tworzyć od zera. W połączeniu z odpowiednią stylizacją projektu można stworzyć prawdziwe dzieło sztuki, a obecne będzie ono na każdym Twoim produkcie. Logo może już samo w sobie ukazywać, na czym polegają działania firmy, na przykład nożyczki kojarzone będą z branżą fryzjerską. Jeden nieprzekształcany wzór upowszechni się wśród nabywców oraz da poczucie, że firma cały czas kieruje się tymi samymi wartościami. Stałość w tym zakresie jest niezwykle ważna.

Obok graficznego przedstawienia widnieć będzie logotyp, czyli nazwa marki i – jeżeli istnieje – hasło wyróżniające ją wśród konkurencji. Tutaj ważny jest dobór idealnej czcionki, jej barwy i rozmiaru w taki sposób, żeby wyglądała korzystnie w połączeniu z grafiką. Zadbaj, by tekst był unikalny i otwarty na nowe działania. Ma to być dla marki coś takiego, jak dla Ciebie Twoje życiowe motto. 

Zaprojektowane logo i logotyp występować będą na Twoich wytworach jako źródło pochodzenia i Twoja reklama. Oprócz tego umieszczaj je na wizytówkach, banerach, plakatach, wszystkich materiałach, które wychodzą od marki. Taki zabieg to najlepszy sposób na promocję i zaznaczanie swojej obecności w branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *