Opublikowano Dodaj komentarz

Jaka jest różnica pomiędzy dzianiną a tkaniną?

Chcesz uszyć sobie nowy ciuch? Zastanawiasz się jakiego materiału użyć? Tkanina czy Dzianina? Co będzie lepsze? Hm, to proste! Zarówno różne rodzaje tkanin jak i dzianin mają swoje zastosowanie. Garnitur uszyty z dzianiny nie będzie elegancki, a dres z tkaniny nie będzie zbyt wygodny. No dobrze, ale jak poznać, który materiał to tkanina, a który to dzianina? W kilku słowach różnice między nimi można przedstawić tak: Tkanina tkana jest z nitki wątku i nitki osnowy, które przeplatają się ze sobą. Poznasz ją też po tym, że brzeg, w większym lub mniejszym stopniu, może się strzępić. Dzianina to wyrób włókienniczy powstający …

Czytaj więcej ...

Opublikowano Dodaj komentarz

Znakowanie produktu.

Stworzyłaś już swój produkt, jesteś z niego bardzo zadowolona, jednak co zrobić, aby Klienci kojarzyli go właśnie z Tobą? Aby identyfikowali Twoją markę? Odpowiedź jest prosta – produkt ten należy odpowiednio oznaczyć! Właśnie w tym celu ktoś dawno temu wymyślił nasze ukochane METKI. Być może większość kupujących nie zwraca uwagi na metkę produktu, jednak dla nas jest ona wyjątkowo istotna. Wiemy, że dla Ciebie też będzie, o ile już nie jest, kiedy dowiesz się jak duże ma znaczenie i jakie daje możliwości. ☺ Zacznijmy od tego, że do oznaczenia naszego produktu mamy tak naprawdę dwie najskuteczniejsze opcje – możemy wszyć …

Czytaj więcej ...

Opublikowano Dodaj komentarz

Logo – po co Ci to ?

Jednym z aspektów tworzenia marki jest zaprojektowanie graficznej wizualizacji. Jest to bardzo ważny element, gdyż nadaje wyjątkowości Twojej firmie. Pozytywne skojarzenia z nią wpływają na chęć skorzystania z Twoich usług. Ważne, by w Twojej okolicy nie było podobnych logo w użyciu, czy podobnie brzmiących nazw. Właściwie… czym jest to całe logo? LOGO składa się z sygnetu i logotypu. Sygnet to obraz, symbol który ustalisz, a logotyp pełni funkcję informacyjnego tekstu. Te dwa składniki mogą występować zarówno w parze, jak i osobno. W zależności od wielkości produktu i dostępnego miejsca, to Ty decydujesz, co pojawi się w Twoim logo. Zaplanuj co ma …

Czytaj więcej ...